Kiwani's Lentefeest

Over Kiwanis Torhout Houtland

Kiwanis is een internationale organisatie van serviceclubs die bestaat sinds 1915. Momenteel heeft Kiwanis International clubs in 88 landen in de wereld met in totaal circa 600.000 leden. Dagelijks zet KIWANIS zich in voor internationale en nationale projecten zoal Artsen zonder Grenzen, UNICEF, 11.11.11...

Kiwanis Torhout Houtland is een club die zich reeds meer dan 35 jaar inzet voor kinderen uit onze eigen regio. Als lid van de wereldwijde organisatie kiwanis zetten alle clubs en leden zich dagelijks in voor het welzijn van de kinderen en dit onder het wereldwijde motto "serving the children of the world". Ons jaarlijks lentefeest, dat we voor de 37ste keer organiseren, is het hoogtepunt van onze fundraising campagne! We ontvangen in een schitterende omgeving meer dan 800 gasten, door hun steun en aanwezigheid kunnen we jaarlijks honderden kinderen gelukkig maken! Kiekafobee, De Klapdeur en CAR 't Veld zijn maar enkele van de sociale doelen die ons om een bijdrage of een helpende hand vragen. De eerste organisatie zorgt ervoor dat kinderen met een beperking of kinderen die een kankerbehandeling ondergaan ook kunnen genieten van een deugddoende vakantie. CAR 't Veld is een Centrum voor Ambulante Revalidatie van peuters, kleuters en kinderen tot 12 jaar met uiteenlopende ontwikkelingsproblematieken.

Ook alle andere doelen zorgen steeds weer voor het welzijn van kinderen in onze eigenste omgeving. Daarboven steunen wij nog talrijke andere organisaties en noodlijdende personen die ons om een bijdrage of om een helpende hand vragen. Alle leden zijn dan ook uiterst gedreven om met ons Lentefeest van het huidig werkjaar opnieuw te streven naar het inzamelen en verdelen van 70.000 EUR steun voor tal van projecten uit eigen streek die telkens in het teken van het kind staan. En dit dankzij uw steun ! Ten voordele van al deze projecten organiseert onze club op zaterdag 9 maart 2024 voor de 38ste maal ons "lentefeest" dat doorgaat in de prachtige zalen van domein De Vossenberg te Hooglede. Wij zouden u dan ook graag uitnodigen om dit sponsordossier aandachtig door te nemen. Toon uw hart voor kinderen uit onze regio en maak een keuze uit één van onze interessante sponsorformules.
Alvast bedankt voor uw inspanning! Vele kinderen uit Torhout Houtland rekenen wederom op u en ons!